Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een intensieve sport om conditie op te bouwen en om af te slanken?

Ik wil een andere sport maar weet niet wat weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Thai/kickboksen inderdaad! Je train je hele lijf, en zowel kracht als conditie. Ik doe het nu 6 jaar en ik zweer erbij! Je valt niet alleen af maar je ontwikkelt ook spieren: armen, benen, buik, alles. Dus je lichaam wordt ook mooi gevormd. Nog een voordeel: je voelt je zekerder, want je weet dat je tegen een stootje kan en simpelweg omdat je sterker wordt. Voorwaarde voor dit alles is wel dat je je tijdens de training 100% inzet en dat je bij een fijne gym traint. Oh, en ik ben een meisje... ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ikzelf doe aan hip hop. Het is veel intensiever dan het lijkt. Dik ben ik nooit geweest dus ik weet niet of je afvalt maar ik ben wel gespierder geworden en heb een betere conditie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hockey of voetbal zou ik zeggen.
Vooral bij hockey bouw je echt een conditie op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Squash bevalt me erg goed. Train er veel spieren mee en een uurtje is behoorlijk afmattend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intensieve sport is niet goed voor vet verbranden, alleen voor vetvorming 'voorkomen'. Wandelen, traplopen en fietsen zijn heel goed voor vetverbranding. Bij intensieve sport verbrand je alleen glucose. Meeste vet van je kerstzwembandjes hangt er dan nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van Thai-Boksen? Je sterft conditioneel gezien iedere training gedurende de eerste 6 maanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Survival training! Komt alles bij kijken. Kracht, conditie, snelheid en het is nog leuk ook :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hardlopen en roeien ;). dat zijn hiervoor goeie sporten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga bij zumba.dit is heel intensief je krijgt een goede conditie en ja je valt er van af als je tenminste niet kilo's slecht (snoep ed)naar binnen duwt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aqua Zumba!

Door de weerstand van water is het een complete workout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klassieke touwtje springen. Niet voor niets beoefend door veel boksers.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik zit op wedstrijd zwemmen, en daar krijg je gewoon het beste figuur van. Je traint er al je spieren mee en anders kun je ook nog altijd gaan roeien in de sportschool als je niet van zwemmen houdt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fitness, en dan een combi van cardiofitness en krachttraining. Cardiofitness voor de conditie en verbranden calorieën en krachttraining voor een wat "strakker" lijf. Belangrijk is dat je dan een sportschool zoekt waar jij je op je gemak voelt. Het leuke van fitness is dat je na een aantal trainingen merkt dat je minder gauw moe wordt bij dezelfde inspanningen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding