Welke anti-roos schampoo werkt ook op lange termijn?

En ruikt ook lekker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

Head and Shoulders werkt voor mij erg goed. Er zijn verschillende varianten dus er zal er vast wel 1 tussen zitten die je lekker vindt ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H&S, prima!
Nivea is al zo lang een vaste waarde, zij hebben vast en zeker een anti-roos shampoo die aan jouw haar voldoet.
(Gekleurd, dof, beschadigd)
Klik even op de bron en je kan je keuze maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aan geuren zal het ook niet liggen, ik lees al dingen zoals papaya, granaatappel, etcetera...

Toegevoegd na 8 minuten:
Een merk dat vaak wordt gebruikt in kapsalons en toch een goeie naam heeft is Kerastase. (2de bron).