Wie heeft er ideeën voor een Disney middag??

Ik en een paar vriendinnen zijn altijd al gek van Disney geweest. We zijn er misschien al een beetje oud voor maarja als wij het leuk vinden waarom niet denk ik dan maar. Anyway we gaan dus zowiezo films kijken en de 'wanted' poster van Rapunzel na schilderen maar weet iemand nog een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Disney liedjes zingen. Wij hebben zo'n mierzoet cd'tje met Disney liedjes die er gewoon om vragen om keihard (en vals) meegezongen te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je het spel Trivant in huis hebt, maar daar kan je in de winkel een doosje met Disney vragen van halen. Hebben wij ook en als jullie echte Disney fans zijn vind je dit eker leuk!