waarom zit er in een urinoir vaak een afbeelding van een vlieg een niet een ander dier bv. een lieveheersbeestje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Het beste antwoord

wat een onzin! heb je wel eens een liefheerbeestje ingeslikt als je aan het fietsen bent dan pies ik er liever op!
liever op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zodat de heren gerichter plassen. Je focus je toch naar de vlieg waardoor er minder kans bestaat op naast het potje piesen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjonge jonge. Dat snapt de vraagsteller ook. Maar waarom een vlieg en geen foto van jou? Want dat zou je liever willen raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Endarmising, was niet antwoord op jouw reactie. Ik wilde gewoon aantonen dat het een dom antwoord was. Maar je was me voor. Ik typ te veel en te lang;)
Dat is om ergens op te mikken. Gericht pissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de meeste mensen NIET van vliegen houden maar wel van lieveheersbeestjes. En het is zielig om over een lieveheersbeestje te plassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Lieveheersbeestje wil je natuurlijk niet naar het riool wegstralen, maar 'n vlieg wel!

Da's de achtergrond daarvan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen hebben vaak geen hekel aan lievenheersbeestjes en wel aan vlieger. Dus kunnen ze op die vliegen mikken. Mannen vinden het leuk om er precies op te mikken en de wc's blijven schoon!