Waar kan het glas van mijn nieuwe IPod het voordeligst repareren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar woon je? In weet in Zoetermeer een winkel die dit vrij goedkoop kan repareren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sittard in Limburg.

Antwoorden (1)

De mijne heb ik laten repareren voor €60,- bij een gsmzaakje, in elk stad heb je wel een soort gelijk winkeltje waar je ook bijvoorbeeld een mobiel simlockvrij vrij kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor de allernieuwste? Als ik op internet kijk kost het al snel +100 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPhone 3GS, dus ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen of het net zoveel zou kosten voor jouw iPhone 4, maar als ik jou was zou ik gewoon alle winkeltjes langsgaan, wie weet :)