Hoe heet dit liedje???!!

ik zoek al heeel lang de titel van dit liedje ik weet alleen een klein deel wat ze zingen maar dat herhaalt zich steeds eigenlijk:

In my head in my head in nu head(en head word dan lang gezongen)

ik weet dat het wat onduidelijk is maa meer weet ik zelf ook niet ik hoop echt dat iemand het herkent!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Zombie van de cranberries
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In my head van jason derulo??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anna nalick - in my head?
Of in my head van jason derulo?
Ik denk de 1e daar zingt ze head ook heel lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht the Cranberries met Zombie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is zombie van de cranberries
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat van Alanis Morisette, maar weet zo even niet de titel van het nummer. In My Head waarschijnlijk :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zombie van the cranberries zeggen
In Your head ipv in my head