Hoe verander je een antwoord?

Soms geef ik iets te sarcastisch antwoord op een vraag, dan wil ik dat later veranderen, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Af en toe sarcastische antwoorden? Ik heb eens gekeken en ik kwam alleen maar onzinantwoorden tegen.
Vraag over verkoudheid: je hebt vast aids
Vraag over koptelefoon kopen: steel er 1.
Vraag over zweetlucht uit kleding halen: er over heen pissen. Ik raad je aan om de richtlijnen van deze site te lezen: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen Deze website is niet bedoeld voor onzin, als je je niet kan inhouden en probeert serieuze antwoorden te geven op vragen van mensen die meestal een serieus probleem hebben, dan ga je maar ergens anders lopen trollen.

Antwoorden (4)

Dat kan helaas niet. Je kan wel je antwoord verwijderen (door op de knop 'verwijderen' te klikken) en een nieuw antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een antwoord gewoon bewerken, dan kun je er een aanvulling bij zetten. Of je antwoord helemaal verwijderen.
Je kan een 'reactie' geven op jouw eigen vraag. Daarin kan je aangeven dat 't je spijt.....

Toegevoegd na 1 minuut:
'eigen vraag' = 'eigen antwoord'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je antwoord aanvullen. Maar misschien is het verstandiger jezelf aan te leren iets langer na te denken voor je een antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is al een goed teken dat je je ervan bewust bent dat je hier op een normale manier met de mensen moet omgaan.

Als je zo aan het katten bent, ben je dan wel op de juiste plek of een site als deze?

Het is voor jou waarschijnlijk beter om niet gelijk te reageren maar wat langer nadenken over je antwoord. En je dan ook afvragen: hoe zou IK dat vinden als mensen dat tegen me zeggen?
Niet leuk hoor als je een rot-antwoord in je mail vindt.

Reageer normaal. Dan hoef je ook je eigen antwoord niet te verwijderen. En bij de antwoorden die je gegeven hebt die niet zo aardig zijn, stuur even een sorry-reactie.

En vanaf nu: even langer nadenken en een antwoord met toegevoegde waarde proberen te formuleren.