Ik kwam op een site waarbij je gratis wii games kon dowloaden FAKE?

Ik kwam op een site waarbij je gratis wii games kon dowloaden tegen een betaaling. Maar na de btaling kwam ik het leden gedeelte en kreeg ik gratis download van programma's die gratis zijn. Er staat dat je binne 7 dagen je geld terug kan krijgen de site is www.allwiigamesdownloads.com maar hoe krijg ik het terug?? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Gratis tegen betaling, die zin klopt niet helemaal. Ik denk dat je opgelicht bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet zo dat die programma's nu gratis zijn OMDAT je betalend lid bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ hippo het programme is emule
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kimath de download zijn gratis maar het lidmaat schap is niet gratis
Kimath
13 jaar geleden
Als je de FAQ had gelezen, had je kunnen zien wat er op de site stond:
What is inside the member’s area?
You will find all of the latest tools for accessing the largest file networks on the planet. Members have access to the necessary tools to search and download all kinds of files for your Wii. Basically, you will be able to find whatever you need for your Wii device. This includes games, movies, software, wallpapers, and much more! How To Videos included! kort vertaald, als je in de members area zit, vind je tools om bestanden te zoeken en te downloaden voor je wii. Dus je hebt precies gekregen waar je voor betaald hebt.

Het beste antwoord

Betaald met paypal? Dan kan je deze betaling annuleren en komt er een onderzoek. Betaald met een creditcard? Dan kan je proberen je maatschappij te bellen. En anders is dit een wijze les voor je! Ten eerste als je een Wii game wilt downloaden dan moet je Wii omgebouwd zijn. Ten tweede een game voor de Wii zijn origineel niet te download. Is je Wii omgebouwd en wil je spellen downloaden en spelen dan wens ik je een prettige wedstrijd met het uitzoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de faq van de site staat het volgende: A very important matter: We offer a 7 Days full refund guarantee. You should expect help from our support team and a refund may applied when downloads don't work the way they should.
Het lijkt me dus dat ze geen geld terug geven als je je bedot voelt.