Nee natuurlijk niet, dat moet hij voor zich houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee een arts heeft beroeps geheim hij mag niemand iets vertellen over wat er tussen hem en een patient besproken is
behalve(geloof ik)meld plicht als er sprake is van kinder mishandeling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Ipzy, volgens mij heb je dat verkeerd!
Een arts mag nooit iets vertellen, zag eens een stukje op tv over dit.
Een arts vertelde zelfs als een moordenaar gewond was en naar zijn praktijk kwam, dan zelfs mocht hij niets zeggen tegen de politie!!
Je hebt ook een medisch dossier, alleen dat word zo streng bewaakt joh... Je moet je moeder en je ID bij je hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij heeft beroepsgeheim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat hij niet aan jou vertellen, wel aan jouw vriendin zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus de Dokter gaat vertellen aan mijn vrriendin? Dat bedoel je??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw vriendin de dokter opbelt om te vragen wat zij had, dan zal hij haar dat vertellen (als hij dat kan). Maar hij mag dat niet aan jou vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij begrijpt jij verkeerd. Als ik iets had en dat weet mijn vriendin niet,als mijn vriendin dokter opbelt en vraag wat ik had, mocht dokter dat vertellen?