Opleiding geneeskunde

Doet een van jullie een opleiding geneeskunde aan de uni? Zo ja, hoe bevalt het je tot nu toe. En ben je ingeloot of had je 8+?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik heb deze opleiding gedaan. Toen ik begon met de studie was de 8+ regeling er nog niet. Heb dus klassiek moeten loten.

De opleiding is niet extreem moeilijk. Vraagt wel wat blokwerk. Je moet er dus wel tijd in steken. Op sommige momenten ook wel saai trouwens.

Uiteindelijk kun je met deze opleiding natuurlijk extreem veel kanten op. In binnen en buitenland.

Al met al een erg mooi vakgebied!