Door heel lang te kauwen eet je vanzelf minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet je ontbijt overslaan. Gwn wat minder tussendoortjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer bruine boterhammen eten daar doeniet langer over om te verteren en heb je dus minder trek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leventje omruilen met een verhongerd kind in Afrika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had veel baat bij Tai Chi, ben daardoor vanzelf minder gaan eten en daarmee in 5 mnd 20 kilo kwijtgeraakt. Moet je alleen wel dagelijks je oefningen doen. Dit werkt op gevoel... Alle tai Chi leraren geven wel een proefles.

Toegevoegd na 1 minuut:
sowieso minder opscheppen. drink twee longdrinkglazen water voor je aan je bord eten begint. dan is je maag al een deel gevuld... zit je dus ook sneller vol.
neem lichtere tussendoortjes..
vervang meer drankjes en koffie voor water...
Ik neem aan dat je af wilt vallen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat als je eet veel eiwitten eet, die onderdrukken het hongergevoel op een gezonde manier. Dus eet dus veel kip, melk, yoghurt en andere stoffen met weinig vet en veel eiwitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alles de helft....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gwn niet eten