bestaan er ook draatloze vga kabels?

ik zit altijd te eteren met een vga kabel dan is is weet te kort enz... bestaan eer ook draatloze vga kabel's en als ze bestaan waar kan je ze dan kopen en hoe duur ongeveer?
alvast bedankt
Danny

Toegevoegd na 1 minuut:
ooo sorry ik zie dat ik draadloze fout heb geschreven heb

Toegevoegd na 11 minuten:
deze ^ foto zoiets wil ik maar waar kan ik het kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een kabel is natuurlijk per definitie NIET draadloos. Maar wat jij bedoelt is dat je een PC hebt en ergens verderop een monitor. Je wil dan geen kabel gebruiken, maar het signaal vanaf de pc draadloos overzenden naar de monitor.
Die oplossingen zijn er, je hebt dan een zender op je PC en een ontvanger op je monitor. Het signaal kan dan tot een meter of 10 verstuurd worden. Kwaliteit is vaak wat minder dan bij een echte kabel en je kan ook niet de hoogste resoluties gebruiken.
Reken op zo;n 200 euro voor zo'n oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar op internet zie ik aleen plaatjes dus het is er wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een draadloze kabel is niet zoiets als een kabelloze kabel, oftewel een kabel die geen kabel is.
Dat de woorden "draadloze kabel" wel op het internet voorkomen wil alleen maar zeggen dat het om oplossingen gaat waarbij je geen kabel nodig hebt.