Kun je liedjes die je op een Cd hbt gebrand er weet van afhalen? En zoja hoe?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Dit kan alleen met dvd rw dan ga je nr de map en knip het mp3 bestand uit de map en zet em ergens anders neer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alsje een rewritable cd hebt wel,anders zijn de cd`s klaar om alsmaar geluisterd te worden..
gr R.v lemmer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan cd's gewoon rippen met windows media player
Hoeft geen cdrw te zijn ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wil het met Nero nog wel eens lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met iTunes... Cd erin en hij vraagt automatisch of je de muziek als mp3 bestanden wilt importeren. De cd hoeft helemaal niet rw te zijn, dat is dikke onzin!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan alleen als je een rw cd hebt gebruikt
Bronnen: