Hoe zeg je je ex dat je hem nogsteeds leuk vind? Terwijl je niet supervaak met hem praat?

ik heb een probleem! Ik vind mijn ex nog leuk.. Maar we praten niet superveel met elkaar.. Wat moet ik doen? Ik heb echt tips nodig. xxx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als je na zo vaak dezelfde vraag te stellen niet genoeg tips hebt dan weet ik t niet hoor?!

Antwoorden (1)

Heb jy of hy het uitgemaakt , ?
Als hy het heeft gedaan is het vast omdat ie een ander heeft of omdat hy je gewoon niet meer leuk viind spreek is wat met hem aff ,
Kyk hoe het gaat ,
Vraag het hem ook even voor de zekrheiid ,
Good lucck , !