Met welk boek leer je het makkelijkst php en met welke android?

Ik weet dat android geen taal is, maar de java sintax is anders. Dat bedoel ik meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Voor android zou ik eerst toch echt Java gaan leren. Want de programmeertaal blijft java. Er is juist GEEN andere syntax, er is alleen een andere library (API).

Wil je weten wat een API is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface

Dit houd in dat je met andere hulpmiddelen hetzelfde moet gaan doen. Dus leer eerst de java basis, ga daarna aan de slag met developping for android.