samenvatting maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om 3 uur 's nachts opstaan en dan even hoed eten dan een half uurt je tot een uurtje leren en dan weer gaan slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorlezen en dan belangrijkste punten eruithalen (en dan erbij denken wat voor vraag hieroer gevraagd zou kunnen worden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samenvatting!!! En ook heel nuttig: de stof bespreken met klasgenoten, elkaar helpen en ook vragen stellen waar je het antwoord al op weer, puur om er dieper op in te gaan, uiteindelijk zal je het hele verhaal doorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samenvatting maken, en voor de jaartallen gebruik je gewoon de woordjes leren site!(gratis!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf voorlezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed opletten in de klas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beethoven luisteren..