ja. Als je apple mag geloven is het zelfs de beste manier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk als je de juiste gegevens hebt van je provider en dan invult bij meel instellingen moet het goed komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Ik vind de mail applicatie op de iPad een verademing! Maar kijk eens in een winkel waar ze iPad's verkopen en je zult zien hoe mooi het is! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kan gemakkelijk Gmail, Hotmail, POP mail, Exchange of SMTP mail ophalen. Het instellen is makkelijk en het lezen en beantwoorden van je mail is ook erg goed geregeld op de iPad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder heeft er geen problemen mee. Zelfde als een iPhone, dus erg simpel :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja heel erg makkelijk, het gaat ook heel erg snel.