Nee ik ben geen nummer maar een mens, misschien wel voor het management maar zeker niet voor de bewoners, mijn collega`s en mijn zorgmanager. Ik voel mij door hen gewaardeerd en doe mijn werk graag en met liefde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat kan toch niet anders...

Zij hebben mijn nummer en ik hun nummer...

Ik stort mijn ziel en zaligheid op hun nummer en zij mijn salaris op mijn nummer...

Zo is het al altijd gegaan en zo zal het wel altijd blijven gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben een lettercode. De eerste twee letters van mijn voornaam en de eerste twee van mijn achternaam. Zo sta ik in elk geval op de planning!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, nummer 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, bij ons staat persoonlijk contact op een hoog niveau. We komen ook wel eens in het weekend bij elkaar om wat leuks te doen. Met of zonder partners en kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een telefoonnummer dat de baas belt als er iemand ziek is op mijn vrije dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een personeelsnummer... jammer maar waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben geen nummer maar iemand met een gezicht en een naam. De hogere bazen weten wie ik ben en ik weet wie zij zijn. En zo vind ik het ook het fijnst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, eigenlijk kent iedereen alleen mijn naam.
Zelfs ik ken mijn nummer niet uit mijn hoofd.

Toegevoegd op 12-06-2009 21:23:45
Salarisnummer bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gelukkig niet. Ons bedrijf heeft 14 medewerkers en 3x daags zitten we gezamenlijk om de tafel voor koffie, thee en lunch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

Dat ben ik wel, maar binnenkort is dat over. Dan ben ik een nummer bij het UWV....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben alleen een nummer bij mijn crediteuren. En voor de rest ben ik absoluut nummer één.

It's My Way...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gewoon mijn eigen naam.