Zijn er speciale cursus/training centrums voor mensen met een beperking?

Waar ook vacatures van zijn binnen cursus/training centrum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan.

Ik ken een voorbeeld:
Bureau Autest organiseert cursussen voor mensen met een autistische stoornis, waarna ze ingezet worden als softwaretester of -ontwikkelaar.

Er bestaan er waarschijnlijk nog wel meer, voor andere groepen mensen met een beperking. Ik verwacht dat de MEE je meer informatie kan geven.