waar kan ik nog een gratis kalender van 2011 krijgen?

Andere jaren via baas maar nu werkloos..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

probeer is eens bij vienden of kennissen die wel werk hebben of ze er 1 over hebben of mee kunnen brengen van hun werkgever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download hem gratis via het Internet!
(Ik weet dat bij de eerste link 2010 staat, maar kijk even verder)

Soms geeft de gemeente of jouw bank er ook eentje. Misschien kun je even navragen als je hem niet hebt gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://elkedagvakantie.blogspot.com/2010/12/gratis-kalender-voor-2011.html

Uitprinten,kartonnetje erachter,nieten,of binden en klaar !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=kalender+2011+gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Rabobank geven ze elk jaar gratis fijne kalenders weg aan klanten. Vraag eens of er nog een over is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk rond waar er ergens een bedrijven-carrièrebeurs is. Daar worden meestal bij de vleet kalenders weggegeven. En je slaat meteen twee vliegen in één klap, omdat je in contact kunt komen met potentiële werkgevers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedrijvenbeurs in Hengelo is dit jaar afgeblazen wegens te weinig belangstelling van bedrijven...
Meeste werk gaat blijkbaar via uitzendbureaus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, bedrijven zijn blijkbaar nog steeds aan het bezuinigen? Hebben de uitzendbureaus in je omgeving dan niets? Ik kan me herinneren dat Randstad ooit wel flink van de goodies was.
Bij de chinees, serieus!!!