Hoe bel ik vanuit België naar een Nederlands 0906-nummer?

Moet naar een 0906-nummer bellen vanuit België, heb zowel een Nederlands mobiel nummer als een Belgisch gsm-nummer en vaste telefoon.. Geen idee hoe ik dit voor elkaar krijg, Googelen heeft me tot nu toe ook niets opgeleverd.. Dus vraag me af of dit überhaupt wel kan? Iemand een idee?

Toegevoegd na 8 minuten:
Correctie: ik bedoel 0909

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
12.3K

Antwoorden (3)

Nee, dat kan niet, 0900 nummers zijn vanuit het buitenland niet, dat wil zeggen NOOIT te bellen.
Ik woon in Duitsland en heb hetzelfde probleem. Sommige bedrijven zijn daardoor telefonisch helemaal niet te bereiken zelfs.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met een heel enkel nummer lukt het wel, maar dan is het echt ont-zet-tend duur. Beter kun je op zoek naar 0900-alternatieven. Hetzelfde geldt trouwens voor 0800-nummers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
09XX en 08XX nummers zijn niet geografisch. Soms kun je vanuit het buitenland via VOIP deze nummers bereiken, maar dat ligt aan je VOIP-provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor veel 0900 en 0909 nrs zijn alternatieven. Nummers die je op de gewone manier kan bellen, dus vanuit Belgie de nul weglaten en dan +31 ervoor zetten.
Ik heb ooit van iemand een lijst gehad, het was vorig jaar, dus ik hoop dat alles nog klopt.
Ik wou die lijst hier neerzetten, maar het is te groot, ik zal hem proberen te sturen via een persoonlijk bericht.

Bij de Opta is via het gratis nummer 0800-0223122 na te
vragen welk bedrijf er schuilgaat achter een 0900-nummer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat je een gast ben, en volgens mij kan ik je dan niet mailen.

Ik heb even gegoogled en wel dit gevonden
http://www.alternatief0900nummer.nl/
maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Succes!