Vrijdag dagje shoppen in Den Haag. Iemand nog leuke adresjes voor lekker kopje koffie met gebak, lunch of diner?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Hebben ze daar een delifrance dan wel ja (dan ga je gewoon naar Google en dan type je delifrance in daar komen alle plaatsen te staan waar je de delifrance kan vinden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wiener Konditorei in de Korte Poten voor koffie met gebak.
Op het Buitenhof zijn allerlei gezellige en goede restaurants.
Op veel meer plaatsen trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een kopje koffie met gebak moet je sowieso naar Dudok. De appeltaart daar staat in Den Haag als een van de beste bekend. Je kunt overigens ook zomaar een politicus tegen het lijf lopen. Sfeer is ook leuk. Het zit recht tegenover het Binnenhof, op het buitenhof dus naast de McDonald's. Veel plezier in 'mijn' stad!
Oh ja, vergeet niet brownies te kopen bij bakkerij 't Bakkertje.
Adres weet ik niet precies, maar het zit in de buurt van de ingang van de paleistuin van het Noordeinde. Is echt een 'omfiets-aanrader' als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffie bij Nieuw Engelhard in de Theresiastraat, alleen al vanwege het kitscherige interieur.
De appeltaart van Dudok vind ik tegenvallen.
In het centrum vind je de zaken die je in elk centrum tegenkomt. Verleg je blik en ga eens kijken "op" het Noordeinde en "op"de Denneweg waar veel anderssoortige zaken zitten.
En natuurlijk is de Frederik Hendriklaan (de Fred) de straat waar de echte Hagenaars gaan shoppen. De Hagenezen shoppen in het Centrum en op de "Mart" (geen typefout).
Diner, kijk in de Lekker die net uit is. Maar Spijs op Scheveningen past in vele budgetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor alle tips!
Baklust en Bagels&Beans zijn wat mij betreft echte aanraders.