Kop vol snot. Het lukt dus echt niet om te slapen, iemand nog goede slaap tips? ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (14)

Ga met je kop boven een dampende schaal of wastafel met heet water hangen. Als je hebt gooi er een klodder dampo in. Het beste is het water laten koken. Gooi een doek over je hoofd en over de schaal of wastafel waarhet water in zit.
Snuit na 5 minuten je neus en voila je hebt weer lucht. Gebruik daarna een neusspray als je die hebt en anders morgen eentje kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg een kruik met heet water in je bed en neem intussen een zo warm mogelijke douche, met flink wat stoom.
Tegen het snot zou een doorgesneden ui op een bordje naast je bed helpen maar hoe effectief dat is weet ik niet (aan de andere kant: je ruikt nu toch nauwelijks iets, dus het proberen waard).

Truste, en beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beerenburgje nemen. En dan nog een en dan nog een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een stevige borrel, rook een flink aantal sigaretten (zodat het snot goed vast gaat zitten en je er geen last van hebt) en morgen ben je als herboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, Koole, ditmaal een - voor je antwoord.
een doormidden gesneden ui naast je bed zetten helpt heel goed, probeer het vannacht maar eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal even een potje vicks vaporub,en smeer voor het slapen gaan wat op je voorhoofd.
Teven een klein beetje onder je neus.
De mentol dampen zorgen ervoor dat je weer lucht krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee methoden:
1) leg een schoteltje met een gesnipperde ui op je nachtkastje (oke, het is 's morgens misschien niet de meest aangename geur, maar het is wel fijn als je 's morgens weer wat kunt ruiken).
2) Zorg voor een dikker kussen, zodat je hoofd wat hoger ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stoomcabine opzoeken, ontspant lekker, en de hete waterdamp zorgt dat de luchtwegen vrij komen.
daarna lekker je bedje inkruipen.
misschien dan nog een lekker muziekje op de achtergrond zetten voor afleiding..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee paracetamollen nemen voor het naar bed gaan en Otrivin Duo gebruiken, dit helpt tegen een verstopte neus én een loopneus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op, Otrivin Duo is wel een paardenmiddel, niet te gebruiken onder de 18 jaar en goed de bijsluiter lezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! +
Dampen met een gezichtssauna met eucalyptus of muntolie.
3 maal per dag je neus verstuiven met een propolis-neusspray,je zult het zelf wel zien,hoe super dat
product werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan helpen om onder je matras een flink kussen te leggen zodat je het bovenste gedeelte van je matras hoger hebt liggen. dan heb je minder snot ophoping in je neus en keel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn tip is maak een kommetje van je handen. Laat deze vol lopen met water. Snuif dit water op met je neus. En je bent gegarandeerd weer helemaal leeg !

Sterkte en Slaap lekker !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je lievelingsdier? Mijn een paard ik tel dan altijd de springende paarden