is er iets mis?

ik heb een paar dagen geleden een zwangerschapstest gedaan, die was positief.
de zwangerschap is ook bevestigd door de huisarts (4 weken zij ze).
vandaag heb ik plots wat bloedverlies.
heb meteen opnieuw een test gedaan, die is negatief.
is er wat fout gegaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Hoe vervelend het ook is daar lijkt het wel op. De testen van tegenwoordig zijn heel erg betrouwbaar dus een negatieve uitslag betekent dat het mis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je in een vroeg stadium een abortus hebt gehad. Als de vrucht niet levensvatbaar is, zou dat door de natuur zo geregeld kunnen worden.
Als je er erg naar hebt uitgezien, dan hoop ik dat het je niet te veel verdriet doet.
Sterkte gewenst.

Toegevoegd na 16 uur:
Zie: http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/verloskunde/zwangerschap/vroege_zwangerschap/miskraam
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miskraam denk ik dan..
Ivana
13 jaar geleden
Een abortus is een miskraam. Als je er zelf de hand in hebt, heet het een abortus provocatus. Maar dat wordt bijna nooit volledig gezegd.
Ivana
13 jaar geleden
Ik snap die min-duimpjes dus niet. Zie verder de door mij toegevoegde link bij mijn antwoord.
een ding moet ik je even rechtzetten...
vandaag heb je wat bloedverlies.. en je hebt een nieuwe test gedaan.. en die was negatief..
nou meid ik weet niet wat voor lichaam je hebt maar t hormoon wat in je zit als je zwanger bent loopt niet met wat bloedverlies weg hoor.. daar gaan dagen overheen.
en dan zit je toch niet aan het publiek van G.V te vragen of er iets fout is gegaan..
dan ben je toch al in t ziekenhuis geweest ook al is t zaterdag?
misschien even de eerste test nog even goed bekijken of het toen al negatief was..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt dat je bloedverlies hebt.Sommige vrouwen hebben dit in de zwangerschap.Als ik jou een advies mag geven neem contact op met je huisarts en vraag of er bloed afgenomen kan worden bij jou.Hier kunnen ze zien of je nog genoeg zwangerschapshormonen in je bloed hebt zitten.Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vrouwen hebben wel nog last van wat bloedverlies tijdens de zwangerschap, soms zelf in een laat stadium. Ik zou als ik het niet vertrouwde weer een arts opzoeken voor de zekerheid.