m,n sus is zwanger maar ze weet niet zeker? wat kan ze doen..

als der man het weet vermoord hij haar het is een soort uhm.. loveboy!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doei. Jij bent te dik, je hebt geen zin meer in het leven, je vriendin heeft anorexia, je ouders hebben geen geld, je vriend heeft je verlaten voor je vriendin en je zus denkt dat ze zwanger is. En dat allemaal op 1 dag?! Volgens mij heb je aandacht nodig. Ga lekker buiten spelen of zoek een leuke avatar om je huidige te vervangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze woont in een woonwagenkamp.
Rieneke1
14 jaar geleden
@maartje, precies mijn idee, het gaat vervelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je alleen maar vertellen wat ze HAD moeten doen, maar dat weet ze zelf ook wel. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Wel heeel sneu voor het kind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denken is niet zeker weten!!!
en dan moet je niet je vraag stellen maar bij een arts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wou dat ik zoveel meemaakte op een dag XD dan had ik wat te beleven ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maartje, je bent me voor, dat wilde ik bij één van de vorige vragen al posten, maar wist het toen nog niet geheel zeker. Nu wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk type! Haar vragen maakt een mens echt vrolijk! :)
En Maartje.... je hebt helemaal gelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht al dat ik weer spoken zag waar ze niet zijn. Maar gelukkig denken meer mensen er hetzelfde over!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cavi ja je word er wel vervelend van ja maar misschien kunnen we er ook vrolij van worden en ons eigen ermee lastig vallen dan anderen ermee lastigvalle haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kijk jij teveel soaps, vrouwtje. Misschien kun je die tijd beter besteden aan je huiswerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ suzyq het gaat allemaal echt om dingen die is soaps ook gebeuren.
zoals er al word gezegd zoveelop 1 dag plus dat het allemaal om ellende gaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb je profiel pagina bekeken met je vragen op G.V!
je stelt wel erg depressieve vragen!
of verveel je je?
misschien moet je een leuke hobby gaan zoeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou zeggen maak er wat van van je leven
keep op smiling

Het beste antwoord

Dit moet je even voor je houden wat ik je nu vertel. Ik weet namelijk iets nieuws......ssssst.
Er schijnt namelijk iets in de handel te zijn waarbij je kan zien of je zwanger bent ja of nee. Sssssssst.... niemand zeggen.
Ik ben er nog niet helemaal achter, omdat het zo nieuw is, maar het schijnt te koop te zijn in sommige drogisterijen. Het schijnt dat je dan met ochtendurine kunt testen of je zus zwanger is ja of nee. Nu weet ik alleen niet of jij op het testje moet plassen of je zus. Omdat het zo nieuw is weet ik dat nog niet. Dus dat moet je dan even uitzoeken.
Succes he!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zwangerschapstest doen en als ze het niet wilt houden weg laten halen bij een kliniek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal ff een ander antwoord van mij quoten:

"Alle cup a soup smaken in een grote kom en er water bij doen

Naar buiten met een papieren zak over je hoofd

Deurklinken verwijderen

Met je hand op dat balletje van je muis wrijven en zo gaan sturen met de muis

Getallen in een schrift opschrijven en probeer tot de miljoen op te komen

Letters poepen

Klim in een boom

Je onzichtbare huisdier uitlaten en alleen een riem meenemen

Een duif achterna zitten

Je elleboog zoenen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker onsamenhangend
hou ik wel van hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duimpje erbij voor jou
je 'sus??
is ze nou zwanger of niet?
ik denk ze beter naar de dokter kan gaan dan dat jij hier gaat vragen wat zij moet doen!
en als je nu al weet dat er een moord gaat plaatsvinden dan neem voorzorgmaatregelingen een meld dit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zus is zwanger, maar ze weet het niet zeker. Dat is erg tegenstrijdig wat je daar zegt.

Een loveboy lijkt me niet verkeerd, klinkt als iemand die er liefdevol is, maar je hebt het waarschijnlijk over een loveRboy, dat is andere koek.

Het lijkt me verstandig als je 'sus' eerst eens even uit gaat zoeken of ze zwanger is, dit doormiddel van een zwangerschapstest, of door een bezoekje aan de huisarts te brengen.

Begin daar eens mee, en wat ze daarna zou moeten doen, geen idee. Maar dit is wel een enorme berg met stront, waar ze zichzelf ingewerkt heeft.