Negatief getest, wat nu?

Bij mn dochter had ik alleen stekenpijn en neusbloed toen ik ongeveer 6 weken was. Bij mn zoon had ik bijna niets last ervan tot ik ongeveer 6 weken was kreeg ik kortere en hevige buikkramp. Vanaf 13 september 2014 tot vandaag heb ik zoveel verschijnselen die zeer op de zwangerschap te wijzen.

- Onderbuikkramp
- Lage rugpijn
- Moeheid
- Vergeetachtig
- Het voelt raar in de benen
- Vandaag na de eisprong en ovulatie (7 dagen voor de NOD) was ik naar schoonheidspecialiste gegaan. Nooit eerder hevige pijn gevoeld tijdens harsen, Het viel altijd wel mee hoor maar vandaag voelde ik pijn heel erg goed en mijn benen deden ook raar. Na harsen zag ik er opeens rode vlokjes op mijn midden van rechterarm.
- Het leek alsof ik me duizelig voelde
- Raar dromen en ik was vaak in middernacht wakker.
- 2 x diaree
- Steken in mijn tieten en ook gevoelige af en toe
- Steken in mijn rechter en linkerlies
- Te weinig slijmvlies
- Vaak geen zin in om boodschappen te doen, schoonmaken en koken.
- Hoofdpijn
- het voelde alsof ik aan het verkouden was
- Ik heb opeens koud laatst tijd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Gewoon over een paar dagen weer testen. Mocht je het dan nog niet vertrouwen, dan even naar de huisarts. Die kan je zekerheid geven. Succes!