Biefstuk tijdens zwangerschap

Ik weet dat je geen rauw vlees mag eten tijdens de zwangerschap..
Maar als je doorbakken biefstuk hebt, mag het dan ook niet??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Als je het helemaal doorbakt mag het wel maar ik zou het niet aanraden. Doorgebakken biefstuk is niet lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de bieftsuk goed doorbakken is, is de kans op listeria minimaal. Het is dan in feite net als bij andere vleessoorten.
13 jaar geleden
ja dat mag wel, als het maar niet meer rauw is, een lekker jus erbij ,heerlijk...eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel simpel: doorbakken biefstuk is niet rauw. Dus ja, dat mag.

Een biefstuk is doorbakken als hij van binnen helemaal niet meer rood is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het. Plusje.