heb last van veel vaginale slijm verlies, buik pijn kan dat betekenen dat ik zwanger ben ?of is dat gewoon blaasontsteking?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (6)

Als je een blaasontsteking hebt zul je ook pijn hebben bij het plassen.Of je zwanger bent weten wij niet want we weten niet of je sex gehad hebt.
Maar ik zou gewoon wat ochtendurine naar de dokter brengen voor controle en die geeft je het juiste antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blaasontsteking is het in elk geval niet ; dan heb je ongelofelijk branderige ijn bij het plassen en voortdurend aandrang om te plassen en daar hoor ik je niet over. Afscheiding hoort daar niet bij.

Maar ook bij een zwangerschap hoort dat niet.

Het kan echter van alles zijn, van een SOA tot een eenvoudige schimmelinfectie, en je kunt zelfs gewoon regelmatig voorbijgaande klachten hebben die niks hoeven te betekenen. Het beste kun je dus even naar de huisarts ; om je gerust te stellen of voor nader onderzoek.

(Als het doorzichtig slijm is, hooguit ene dag of wat, en je hebt een beetje stekende pijn in je buik, denk ik zelfs in eerste instantie aan je eisprong.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan iets serieus zijn, zoals hiervoor als is gezegd. Maar het kan ook gewoon betekenen dat je een eisprong hebt. Daarbij ken ik mensen die jouw symptonen ook hebt, en die worden dan ongesteld...

Maar even naar de dokter gaan voor de zekerheid kan zeker geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet zelf of er een kans is om wel/niet zwanger te zijn. Je vaginale afscheiding kan te maken hebben met een vervelend schimmeltje. Dit noemen we fluor vaginalis en kan heel makkelijk worden behandeld. Vertel je huisarts hoe je afscheiding er uit ziet, slijmerig, brokkelig, yoghurt achtig, erg ruikend en of je er ook jeuk bij hebt.
Aan de hand van deze gegevens zal je w.s. een ovule krijgen die je voor de nacht diep in je vagina moet inbrengen. Mocht dit niet helpen vraag je je huisarts opnieuw na ongeveer 2 weken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker geen blaasontsteking. Bij een blaasontsteking is plassen, vooral de laatste druppel, like hell. Verder is alles in dat gebied zoals het hoort te zijn. Dat is bij jou niet zo dus moet je even naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve, ga naar een arts als je het niet vertrouwd!

En nog even voor iedereen die het over pijnlijk blaasontsteking heeft; je kunt hier ook last van hebben zonder pijn.