Precies dezelfde droom op hetzelfde moment. Wat kan dit betekenen?

Mijn vriend en ik werden tegelijkertijd wakker en hadden allebei gedroomd van een ongeluk in een auto!

Wie weet wat deze droom betekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (6)

Dat jullie samen naar een film over een ongeluk hebben gekeken? Dat jullie mte de auto een lange trip gaan maken en je zorgen maakt oevr de reis?

Toegevoegd na 41 seconden:
Als je eigenlijk wilt vragen; Is dit een voorspellende droom? Dan is het antwoord: Nee. Dromen voorspellen niets. Ze zijn het verwerkingsproces van je gedachten & geheugen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat jullie telepatisch verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan een waarschuwing zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beiden tegelijk exact hetzelfde gedroomd hebben in dezelfde nacht is een zeldzaamheid.
Ik zou het zeker niet negeren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon toeval. mensen hechten veel te veel waarde aan dit soort dingen. tel eens uit hoeveel nachten achtereen jullie over iets anders hebben gedroomd. daar hoor je niemand over. maar als het ineens wel hetzelfde droomt (wat maar de vraag is want er zijn miljoenen verschillende soorten auto ongelukken) dan moet het wel wat betekenen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan: heb je net een film samen gekeken over een ongeluk ofzo dan moet je het niet aantrekken. ga je samen een reis maken met de auto moet je je er ook niks van aan trekken. Gaat een vriend van jullie een reis maken moet je er ook niks van aantrekken voordat je conclusies gaat trekken moet je eerst kijken of er iets is wat te maken heeft met een auto ongeluk wat jij en je vriend allebij weten.
Als dit niet zo is zal ik het laten want je kan er niks tegen doen als je niet met de auto gaat. als je de omgeving hebt gezien kan je als je in de auto zit kijken of je hem ergens herkent is dat zo dan moet je daar gewoon goed oppassen.
voor de rest zou ik het laten maar gewoon goed uit kijken in de auto en andere waarschuwen als ze met de auto weggaan.

ik hoop dat je hier wat aan hebt