wat moet ik doen 1:contact verbreken.(volgend jaar zitten we niet meer bij elkaar in de klas) 2: vrienden blijven en ook nog haar raad geven

ik ben een jongen 15 jaar,
en ik zit al sind de eerste klas bij een meisje in de klas,
ik ben haar leuk gaan vinden na 2 jaar,
toen we openduurt gingen praten op msn,
alleen had zei al een vriendje, eerst was ik er nog niet zo van bewust.
maargoed het ging dus uit en we waren op een feestje en ik heb haar ook een paar zoenen gegeven, het klikte wel goed maar ik had nog geen zin in een relatie.

jammer genoeg ging het weer aan met haar ex,
ze vraagt me altijd om raad en ik zei gewoon doen als je echt van hem houd, ik wil goede raad geven en niet die positie misbruiken als goede vriend. het ging weer aan en toen is de ellende eigenlijks begonnen,

bij een uitje (school) liepen we hand in hand enzo lagen bij elkaar in bed en zaten tegen elkaar aan en hadden continu oog contact en ze heeft gezegt dat ze van me houd. en nadeel is ze heeft dus nog verkering...

nu een 3 maand verder zit ik nog steeds met de gevoelens voor haar en zij met de gevoelens voor mij,
ik zeg dat we beter elkaar niet meer kunnen zien omdat zei het niet wil uitmaken. maar ze blijft me mailen dat ze wel contact wil en ze zegt miss word het ooit nog wat...

ik vraag dit aan een vrouw omdat dat jullie haar misschien meer zullen begrijpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak er een korte pijn van: wens haar het allerbeste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik heb vooral het idee dat ze je aan het lijntje houdt. Dus waarom zul je op haar blijven wachten. Ik zou zeggen; kijk je ogen uit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat haar los, ze komt dan sneller bij jou terug.

Geef haar de ruimte en heb geduld. Ze moet nog even moed verzamelen om een einde aan haar huidige relatie te maken.

Blijf wie je bent, want dat is de persoon waar zij juist op valt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar gewoon keihard voor de keus stellen, jongen: met wie wil je nou met hem of met mij. Zeg dat je veel om haar geeft maar laat geen spelletje met je spelen. Ik denk dat ze respect voor je heeft als je dat zo duidelijk zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zolang zij het met haar vriendje niet uit wil maken,
zal en kan het niets worden.
Ik heb het gevoel dat ze jou als reserve achter de hand houdt en daar ben jij te goed voor, dat moet je niet willen.

Het is jammer, maar jullie zijn nog veel te jong
om met dit soort grote emotionele problemen te worstelen. Dus stoppen.
Contact verbreken.
Je geeft te veel om haar om alleen vrienden te kunnen zijn.
Nee, ook als vrouw begrijp ik dit gedrag van haar niet.
Spelen met emoties hoort niet.
Ze moet maar eens eens en definitief kiezen.

Oh ja: mocht ze voor jou kiezen, dan kun je haar
best vragen dat ze geen omgang meer heeft met dat andere vriendje, anders ligt ze daar straks knus mee
in bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet verbieden, guitarplayer, dat is een redelijke afspraak maken.
Als iemand verliefd op jou is dan wilt deze persoon altijd bij jou zijn ,en heeft ze zeker geen ander vriendje,dus ik denk dat ze jou heel leuk vind en niet kwijt wilt als vriend ,maar dat ze verliefd is op die andere jongen.
Zelf zou ik niet op iemand blijven wachten,er komt zeker weten een leuk meisje op je pad die wel voor de 100 % voor jou gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze houdt je aan het lijntje. Waarom zou ze het uitmaken met haar vriendje, nu heeft ze jullie toch zo goed als allebei? En zoals jij je gedraagt, verwacht ze van jou dat je de perfecte reserve bent: mocht het ooit uitgaan met haar vriendje, dan sta jij braaf te wachten om zijn plaats in te nemen.

Je moet natuurlijk zelf weten of je het erg vindt om haar stand-by vriendje te zijn. Maar waar ik wel echt mee op zou houden, is om haar raad te geven over haar huidige relatie. Hoe goed je het ook bedoelt, jij bent de laatste om haar daar raad over te geven, omdat je er te dicht bij betrokken bent. Wacht op haar of wacht niet op haar, wees beschikbaar voor haar of niet, maar blijf buiten haar relatie. Je kunt de situatie alleen maar ingewikkelder maken.

Overigens, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar toch wat raad: er zijn meer vissen in de zee. Kijk eens rond of er geen meisjes zijn die single zijn en met wie je ook zo'n speciaal gevoel kunt krijgen. Dit meisje kiest niet uit volle overtuiging voor jou, er is dus geen reden waarom je 'trouw' zou moeten zijn. Zorg er alleen wel voor dat je niet hetzelfde doet met een ander meisje, namelijk haar alleen als back-up beschouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg haar dat je geen contact meer wil met haar zolang zij nog verkering heeft.
Het lijkt erop dat ze van 2 walletjes wil eten.
Ga opzoek naar een vrouw die wel alleen voor jou wil gaan.
Succes jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjsaa... wat anderen ook al hebben gezegd: ze eet van 2 walletjes. Misschien niet eens bewust, maar het is wel lekker makkelijk om een backup te hebben. Iemand waar ze advies en raad kan geven wanneer haar relatie weer in een dip zit. Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet (je hebt het tenslotte al aangegeven dat jullie elkaar beter niet meer kunnen zien omdat ze het niet wil uitmaken). Na volgend jaar ga je naar een andere school en wie weet ontmoet je dan wel iemand die jou op de eerste plek zet en niet als backup gebruikt.

Sterkte met je beslissing enne....
Mijn oma zei altijd dat de zee vol met vis zit en dat is natuurlijk ook zo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie hebben nog een heel leven voor jullie liggen, en zijn nog te jong om jullie vast te leggen voor elkaar. Zijn jullie voor elkaar bestemt dan komt alles goed.
Maar geef elkaar nu de ruimte en wens haar het allerbeste toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat haar los, komt ze terug dan heeft het zo moeten zijn en zo niet niet ;)