Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een make-a-wish achtige plek voor volwassenen die niet doodgaan maar het wel kunnen gebruiken?

jullie kennen waarschijnlijk allemaal make-a-wish en sommigen van jullie ook dreams4you, maar deze programma's zijn allemaal voor mensen die doodziek zijn. Ik wil alleen heel graag mijn moeder aanmelden voor zoiets, maar ze is niet zo ziek. Ze heeft echter wel een zware tijd achter de rug en heeft klachten als depressie en ptsd (ernstig gehandicapte zoon) en ik vind persoonlijk dat ze zo'n wens heel erg verdiend. Hebben jullie enig idee of er zoiets bestaat voor mensen zoals mijn ma?
Alvast heel erg bedankt :)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
9.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Stichting opkikker.

Deze stichting geeft het hele gezin een opkikker. Het hele gezin staat centraal.
Jouw broer is ernstig gehandicapt. Dit zet een stempel op het hele gezin.

Je kunt jouw gezin aanmelden bij de stichting. Natuurlijk ben je niet de enige. Zij bepalen welk gezin een opkikker kan en mag gebruiken.

Tegenover mij woont een gezin dat ook zo'n dag heeft gehad.
De dochter heeft als klein meisje hersenvliesontsteking gehad. Dit resulteerde oa tot amputatie van beide onderbenen. Jaren later ligt ze nog steeds meerdere keren per jaar in het ziekenhuis.
Vader en moeder hebben hierdoor ook geestelijke problemen gekregen.
Dit hele gezin is een dag verwend. Ieder lid stond centraal.
Ook in deze situatie is geen sprake van eventueel overlijden.

Succes met de aanvraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ik ga er naar kijken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Fijn! Succes....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding