Een tweeling! Hoe gaan we ze noemen?

Wat zijn leuke namen voor een tweeling die ook nog es leuk bij elkaar passen?

Toegevoegd na 7 minuten:
het geslacht is nog niet bekend dus alle combinaties zijn mogelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke samenstelling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjee.. wie zit er iedereen een minnetje te geven? Uitgekafferd door je baas, trap je hondje? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, je hebt de namen voor het uitkiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut totaal onhandig dus. En alter vinden ze het al helemaal niet grappig meer. Een naam gaat tenslotte je hele leven mee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd hè? :D
rose
13 jaar geleden
Al aan Kain en Abel gedacht? Goede bijbelse namen die iedereen kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat dit een schreeuw om aandacht is/felicitaties uit te lokken. Anders is het nogal triest om dat hier te vragen imho
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel een leuke vraag.
Ontzettend veel antwoorden ook.
En een enorm MIN-kukel!!
rose
13 jaar geleden
@TimB: Feliciteren doe je na de geboorte...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeiedag, wat veel antwoorden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zijn er nou zoveel mingeverts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzinvraag! Bealyisme!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd. Mag best al lang voor de geboorte. Je bent nu toch al blij met je zwangerschap? en namen die hetzelfde klinken kan leuk zijn, maar meestal niet. Ook op letten: niet dezelfde voorletters. Amalia, Alexia en Ariane staan op school alledrie als A. van Oranje (of hoe dan ook, maar ook post krijgen met dezelfde voorletter en achternaam is niet handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom is dit een onzinvraag Flora,Nog nooit heeft een vraag zoveel plusjes gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, jawel hoor, Wel meer ook. Alleen is de vraag wat ongelukkig geteld, er zijn wel degelijk zinnige antwoorden op mogelijk. Nie alleen suggesties, serieus of minder serieus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De namen moeten ook een beetje bij de achternaam passen, anders krijg je nog hele gekke combi's.
Ik vind dat achter een exotische voornaam geen oerhollandse achternaam past.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste pokemon, die oranjetjes hebben meerdere namen dus onhandig met de post enzo is het niet.
rose
13 jaar geleden
@Flora: Wat is Bealyisme?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Baily-isme (naar :Baily- ex deelneemster op GV die er in slaagde op een creatieve manier vragen zo te stellen dat ze persoonlijke mededelingen aan alle GV-ers kon doen en daarmee de richtlijnen omzeilde.
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/vertel-mogelijk-mensen-korte-tijd.29097 - nog steeds niet verwijderd , en ik dit geval gelukkig maar, dan kunnen hem nog aanhalen als voorbeeld.
Schitterende term overigens en heel duidelijk, Flora.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@flora: inderdaad!

Het beste antwoord

Gelukkig heb je nog ettelijke maanden om daar over na te denken. Maar stel het ook niet te lang uit, want een tweeling wil zich nog wel eens onverwacht wat vroeger aankondigen dan de planning was.

Of je nu een een- of twee-eiige tweeling krijgt, en of ze nu van hetzelfde of verschillend geslacht zijn, een tweeling zijn ook gewoon twee individuen, en hebben daarom beide recht op een eigen naam en eigen identiteit, los van het tweeling zijn.

Daarom moet je valkuilen vermijden in de naamgeving die van de tweeling teveel een stel maken of onduidelijkheid kunnen scheppen. (Dat geldt natuurlijk ook voor gewone broertjes en zusjes, maar voor een tweeling is het sterker.

De dingen die je moet proberen te vermijden zijn :

1. Allitererende namen. (Mees en Merel, Richard en Roxanne, Sonja en Sasha, Bas en Bert). Leuk zolang ze nog klein zijn, maar later - en zeker als er post voor ze komt - wordt het alleen maar verwarrend.

2. Namen die veel te veel op elkaar lijken of een zelfde klank hebben, waardoor het niet altijd duidelijk is wie er bedoeld wordt. Zeker lastig als ze bij elkaar in de klas zitten. Anne en Sanne ; Richelle en Michelle, Sander en Sandra, Guus en Truus.

3. Namen die bekend zijn als naam van een koppel, waardoor bij de een ook automatisch meteen de associatie met de ander wordt gelegd. Jip en Janneke, Saskia en Jeroen, Boris en Bram, Kloris en Roosje, Johnny en Anita.

En waar je ook mee op moet passen is namen die niet helemaal duidelijkheid geven over het geslacht bij een twee-eiige tweeling, zodat mensen niet altijd weten wie de jongen en wie het meisje is, en de namen gaan verwarren. Robin en Sam , Rene en Jip.

Het leukste is als je twee namen uitkiest je je beiden ook echt leuk vind, en die ongeveer in dezelfde 'categorie' passen, Hoe je dat precies moet bepalen weet ik niet, zijn geen regels voor, maar je 'voelt' het vaak wel. Kimberly en Marvin zijn altijd heel andere kinderen op een of andere manier dan Sterre en Floris. Anita past wel bij Jolanda maar niet bij Emma, Kevin past wel bij Dwayne maar niet bij Gijs. Guus past wel bij Harm maar niet bij Larissa.

Sla er gewoon een namenboek op na (of namenlijsten op internet) en kies bijvoorbeeld beiden een naam of twee namen die je leuk vind en die bij elkaar passen en waar je later geen rare dingen mee krijgt. En...heel veel succes met de zwangerschap en plezier met de tweeling !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (79)

bram & sarah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén en Twee.

Als je nu eerst nog eens vertelt of het jongens of meisjes zijn kun je wellicht leukere namen verwachten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Flauwe en Kul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is onbekend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoord was van voor de update van de vraagsteller, dus dat kon ik niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauwe & Kul= +1
junior & co
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jut en Jul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam dus gister serieus een vrouw tegen die haar kinderen zo genoemd heeft :O
Nick en Simon
Bert en Ernie
Peter en Gordon
Gert en Hermien
Sonny en Cher
Bollie en Billie
Samson en Gert
Siegfried en Roy
Lady en Vagebond
Snip en Snap
Theo en Thea
Watt en Halfwatt
Jan en Mien
Elly en Rikkert
Kwik en Flupke
Cees en Anton
Lebbie en Jansie
Sjonnie en Anita
Rikkie en Slingertje
Ed en Willem
Okie en Dokie
Mork en Mindy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TIEN minnen?!?
Dat is voor mij een record.
En GEEN enkele motivatie.........
En waarom? Er zitten hele leuke mogelijkheden bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ik mis alleen Ike en Tina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt de vraag niet serieus genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suske en Wiske ben je ook vergeten, mini en maxi
Hahaha, maar wat een leuke namen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip en Janneke, Peppi en Kokki Whahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb je niet verdiend! (die 20 miljoen minnen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt in ieder geval je best gedaan met vele duo's verzinnen. maar of het nou bruikbare namen zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donald en Katrien nog (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem de vraag niet serieus genoeg?
Ik vind het wel lachen.....dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder gekheid: je kunt wel alle namen ter wereld op gaan noemen in alle combinaties die er mogelijk zijn.
Werkelijk iedere suggestie is dus een goed antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je van mij hoor, why so serieus?
Idem en Dito, Demi en Todi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jan & Piet (spelen samen in het riet, weg was Jan, weg was Piet, kom maar Jan, en kom maar Piet)

Sanne & Anne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip en janneke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fred en Ed
Adam en Eva
Mik en Mak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pierre & paul

Toegevoegd na 1 minuut:
of Pierrette & Paula
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit alles, en niemand die Castor en Pollux noemt? De Ur-tweeling, nota-bene...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord van n tweeling Anne-Marie en Marie-Anne.
Doe het de kinderen niet aan zou ik zeggen, het zijn individuen die toevallig op dezelfde dag geboren zijn.
13 jaar geleden
Het verzinnen van namen voor een tweeling heeft haast nog meer valkuilen dan het geven van een naam aan één kind. Een naam is een belangrijk onderdeel van de identiteit. Tweelingen worden toch al vaak door elkaar gehaald door de omgeving; dat gebeurt zowel identieke als twee-eiïge tweelingen. Dan is het van groot belang dat ze ieder wel een echt eigen naam hebben; een naam die niet ook nog eens gemakkelijk tot verwisseling leidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik het volmondig mee eens ! Zou ook mijn antwoord zijn . +
julia&julian

Toegevoegd na 8 minuten:
twee meiden : Mylena&Nyla
twee jongens:Yelle&Dylan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Midas en Argon!

Midas veranderde alles wat ie aanraakte in goud, oftewel in Argon. Dus de eerstgeborene zal Midas heten..

Dionysus gaf Midas deze 'gave'..

Van harte!!

Toegevoegd na 20 uur:
Even herstellen, ik heb me vergist, ik bedoelde Aurum i.p.v. Argon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit geweten dat Argon (ook) een woord was/is voor Goud.
Danny & James =3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwame en Akwasi
Simon en Garfunkel
Bob en Dylan
Hielke en Sietse
Bassie en Adriaan
Romulus en Remus
Ezau en Izaak

Toegevoegd na 2 minuten:
Dimitri en Aljosja (die van de gebroeders Karamazov)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Romeo en Julliet (sorry inkopertje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
incest.. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen maar weinig mensen tegen een grapje....aan de minnetjes te zien.
suske en wiske upke en flupke hielke sietske marc(k) en eric(k) of marcella en erica
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thomas & sophie
fay & sem
gijs & david
fleur & roos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een vraag! Waarom ga je niet uit van een thema?
Bijvoorbeeld de Griekse goden of de Romeinse goden. Of de Skandinavische goden? Of Franse, Nederlandse acteurs-actrices, bekende (pop)zangers, je voorouderlijke namen, et cetera. De namen die je geeft aan een kind horen bij dat kind en bij je eigen denkwereld. Je wilt je kinderen toch niet opzadelen met item-namen als Suske en Wiske enzo? Koop een namenboekje en kijk naar de achterliggende betekenis die jij wilt dat er aan een naam hangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carmen en Carlos

Mila en Milan

Tonnie en Ronnie

Steffie en Stefpanie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tip: geef ze niet dezelfde voorletter(s). Wij hebben een 2ling als klant, sterk op elkaar lijkende namen, zoiets als roy en ray, verder nog een dezelfde voorletter. Alle papieren komen op de zaak. het enige waar je het aan kunt zien is (soms) het BSN nummer, en nog het vaak mis.

Frank en Jelle vind ik mooi, als het jongens zijn tenminste.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben dat ook met onze dochters, maar ik had hier rekening mee gehouden en ze een tweede naam erbij gegeven met verschillende beginletters.
Blackadder & Baldrick
13 jaar geleden
Sam en Sarah (J&M)
Sammie en Sarah ( 2 M)
Sam(uel) en Raf(ael) (2 J)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken een mama die Amelia heet en het kindje heet Ailema. De naam is gewoon omgedraaid. Misschien een leuk ideetje voor een tweeling!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel me aangesproken! ;-)
rubia
13 jaar geleden
Hé ja nu merk ik het pas :-)
Jip en Janneke
Kees en Cees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze tweeling heten Stefan en Melissa.Ik zou niet snel iets doen van Stefan en Stefanie of iets dergelijks.Ze zijn individuen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Walkie en Talkie ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saar & Joep
Britt & Sven
Floor & Daan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik houd van korte namen, mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel enorm afgezaagde namen.. Pfff Britt, Sven, Daan dat krijg ik bijna mn strot niet meer uit haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Namen zijn natuurlijk erg persoonlijk.
Sjors en Jimmy - Ik heb echt een tweeling gekend die zo heetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, wat zielig!
Annemarie en Ellemieke
Bart en Robbert
Martijn en Jochem
Els en Ida...

Ik prefereer de gewone, prettige, per kind uitgezochte namen die JIJ mooi vindt.

Gefeliciteerd en heel veel plezier bij het uitzoeken van de namen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn al heel wat (flauwe en leuke) suggesties gedaan. Denk er gewoon goed over na. Wanneer ben je uitgerekend? Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd wat voor namen je uiteindelijk gaat geven.
Zelf was ik vorig jaar zwanger en bevallen van een zoon die ik Lexx heb genoemd. (Ik ben BAM.)
Het lijkt me leuk te horen wat het is geworden.
Ik wens je veel plezier in je zwangerschap en een fijne bevalling toe. xxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met twee kusssssjes op 't eind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, twee kussssssjes op 't eind. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bewust Aardige Moeder?
Ilse en Esli (twee meisjesnamen die verschillend klinken en het duurt tijden voor iemand door heeft dat het een hetzelfde als het andere is)

Bij een tweeling zou ik altijd proberen om twee namen te zoeken die heel verschillend zijn wat klank betreft, maar toch bij elkaar passen. Als ze één-eiig zijn is het al moeilijk genoeg om hun uiterlijk uit elkaar te houden, laat staan dat de namen ook nog op elkaar lijken. Verder kun je ook rekening houden met je achternaam, als die oer-hollands is, ga je kind dan geen heel exotische naam geven want dat vinden veel mensen 'geen gehoor'.

Phobos en Deimos (schrik en vrees, de manen van Mars, dit is niet serieus bedoeld)

Succes met alles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fynn en Lynn (jongen & meisje)

Fee en Pépé (meisje & meisje)

Sam en Mees (jongen & jongen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de één een mooie naam vindt, vindt iemand anders vreselijk. Misschien is het handig om lijstjes te maken met namen die je aanspreken zowel voor jongens als voor meisjes. Daarna kun je dan combinaties maken. Wat bij elkaar past is ook heel persoonlijk, dat kan qua betekenis, maar ook qua klank. Ik hou niet zo van die hippe namen als 'Storm, Bikkel, Wolf ' etc. En voor meisjes vind ik namen als Wendy, Sandy, Cindy vreselijk.
Maar nogmaals; een ander vindt die namen prachtig.
Namen die ik mooi vind;

David
Lucas
Wout
Max
Peter

Amber
Boukje
Myrthe
Lieke
Elsa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn genetische wederhelft en ik hebben historisch familie dankbare namen gekregen > wij zijn (net als de andere broers) vernoemd naar de familiaire namen die mijn ouders het meeste aanspraken op klank en context. Zo ben ik in een tweede naam vernoemd naar een tante die een geweldige dienst heeft bewezen aan mijn ouders.

Mijn belangrijkste boodschap is hier eigenlijk; kies iets dat voor jou en misschien ook later voor je tweeling waarde heeft. Zomaar een mooie naam is prima, maar ik merk dat ik het heel fijn vind dat we namen hebben gekregen met een lading.

En het is van onschatbaar belang om de tweeling verschillende namen te geven; ik en mijn genetische wederhelft zijn altijd als individuen behandelt, en toch word het straks (met op kamers wonen en aparte vakanties) lastig om van elkaar te scheiden. Dit is heel belemmerend. Trek ze bijvoorbeeld ook niet exact dezelfde kleren aan.

Tot slot uiteraard van harte gefeliciteerd met dit nieuws!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saskia en Jeroen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reinoud en Veerle ; jongen + meisje

Valken en Christian ; jongen + jongen

Veerle en Iris ; meisje + meisje

Maar uiteindelijk moet je namen kiezen die je zelf heel mooi vindt!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivan & Demi
Marscha & Daan
Whitney & Mariah
Cecilia & Angelo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een jongen en een meisje is: Noa& Sam
2 meisjes: Lisa& Kim
2 jongens: Michael& Nicky
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jasmijn en Roosmarijn als het meisjes zijn, Pepijn en Merijn voor twee jongetjes.
Een van elk: Olav en Olivia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak klinken namen prima bij elkaar.

Lesley en
Deborah

Sylvia en
Dajnah

Kees en
Koos

Jip en
Janneke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rob en Karen (JM)
Niek en Mandy (JM)
Tess en Caro (MM)
Nicole en Esmée (MM)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sven & Sven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ellie en Nellie!
Jip en Janneke!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de verschrikkelijke juffen Ellie en Nellie...
dyvano en dylano
christien en christiena
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maike en nienke

benjamin en tommy

rosa (lie) en aaldert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spik en Span!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
truus en guus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
storm en madelief,
tom en fien
max en lisa
brandon en brenda
dylon en brandon
daniel en dennis
roos en fleur
gijs en thijs
hanneke en janneke
calisto en lorenzo
noah en zoe
lisa en luca
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat leuk: gefeliciteerd
In diverse landen in de wereld wachten ze 1 week tot 6 weken voordat de kinderen hun definitieve naam krijgen.
Dit om te zien wat voor "persoonlijkheidjes" ze zijn en daarbij dan een passende naam kiezen.
Ik heb een broer en zus die tweeling zijn. Mijn ouders gaven hen hun naam na een week, toen ze constateerden dat mijn zusje een onwaarschijnlijk drukke dametje was(zelf in de wieg) en mijn broertje de rust zelve.
Het zusje heet Alice en de broer Kaspar.
Veel succes met alle adviezen hier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wiljanne en maartje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He gedsie, wat is dat nou weer voor een naam: Maartje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha volgende keer zeg maartje 1 en maartje 2
Joep en Pim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ali en Bee
Micheal en Jackson
Maxi en Cosi
Happy en Ness
Apple en Pie
Wip en Wap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het twee meisjes worden: Luna en Sterre..
Verschillende namen, maar ze passen wel bij elkaar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samson en dilayla
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dora en Diego
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weetje het geslacht al?

Kim en Kas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arwen en Ingmar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fred & Emmer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tim & Tom
Lotte & Elze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze in ieder geval geen namen die bij elkaar passen, zoals Jut en Jil of zo. In ieder geval ook geen namen van bekende Nederlanders zoals: Job, Wouter, Jan-Peter, Maxima, Beatrix, Pieter, Margriet, etc. En ook niet van sporthelden en popsterren. Ook geen namen uit de oude doos zoals: Grietje, Guurtje of Jan, Klaas, etc. Ook geen deftige namen zoals Ernst, Claude of Pierre. Geef ze moderne namen waarvoor ze zich niet hoeven te schamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in Drenthe woont:
Ellert en Rikkert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nick & Sam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
David & Emma
Eva & Hanna
Jasper & Joris
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Casper en Julia
of Isabelle en Lars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SAM & MOOS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verschillende beginletters gebruiken handig ivm de post

Tim en Sem
Fleur en Roos
Jan en Cees ( of Kees)
Sjoerd en Douwe
Mirelle en Danielle
Victor en Eline
Emiel en Britt
Vincent en Marit

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Massimo & Lorenzo
Jasper & Joost
Mark & Marieke
Patricia & Isabel
Axel & Alicia
Maya & Thea
Nicky & Alex

kijk nog naar de link ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sven en Cynthia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lisa & Paula ; meisjes
Remco & Boris ; jongens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komhier & Gaweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een jonge en een meisje zijn; Tristan en Isolde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stephanie & Aimee
Sebastiaan & Michel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tim en Stan
Eva en Britt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pieter en paul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
roos en daniel

lissanne en marije

teun en gijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mats en Lauren. Dat hebben wij tenminste gedaan ;-)