Een prachtig fotoboek met alle foto's van de trouwerij erbij, desnoods met één uitvergrootte foto -de mooiste van hen samen- ingelijst erbij om op te hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

een huwelijksreis
14 jaar geleden
een etentje bij jou thuis.
na het huwelijk uiteraard
maak een mooie bon
en nodig ze uit.
gezellig na-praten over De Dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anticonceptiepakket zodat je de erfenis veiligstelt. Maar zonder dollen, waarom regel je de huwelijksnacht niet voor ze een mooi hotel dus met alles erop en eraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waar ze van houden en/of jij creatief bent, maar ik zou iets persoonlijks maken, bijvoorbeeld een schilderij of een mooie fotoboek met foto's van hun tweeën erin.
Je kan ze ook iets geven wat ze nog moeten doen, samen mee kunnen maken, zoals een luchtballonvaart of een romantisch dineetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liber Amicorum is Latijn voor 'vriendenboek', het is een volwassen versie van het vriendenboekje van de lagere school.Inleiding: Een Liber Amicorum is een boekwerk van de mensen die je dierbaar zijn. Dit herinneringsdocument wordt je aangeboden ter gelegenheid van een vriendschap of een belangrijke gebeurtenis in je leven.Dit Liber Amicorum is voor:Ter gelegenheid van:Datum:Mijn dierbaren, in te vullen vragen (plek voor 19 personen):Naam:Datum:Geboortedatum:Onze eerste ontmoeting was:Mijn leukste herinnering aan jou is:Je bent mij dierbaar omdat:Mijn tip voor een gelukkig leven is:In dit restaurant kan je heerlijk eten:Deze film moet je absoluut gezien hebben:Mijn favoriete vakantiebestemming is:Mijn succes recept is:Ik wens je voor de toekomst:Fotopagina's / pagina's voor eigen invulling
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf in een mooi schrift hoe dankbaar je bent om zijn dochter te zijn en hoe blij je voor hun bent met dit huwelijk.
Pimp het op met anekdotes, foto's en/of tekeningen.
Verpak het in mooi papier met een strik erom.