Nee, alle liefde komt uit een en dezelfde bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, alle liefde komt vanuit het hart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij liefde komt er een hormoon vrij in je hersenen, oxytocine, dat zorgt ervoor dat je liefde voelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefde vanuit het hart is een uitdrukking; dat wil dus niet zeggen dat het gevoel liefde ontstaat in het orgaan hart.
Liefde is liefde, dat is een woord voor een gevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefde uit het hart (leterlijk) bestaat niet, want liefde ontstaat in de hersenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefde begint niet in je hart, maar in je buik, omdat je vlinders in je buik komen