kan je na een paar jaar opnieuw voor iemand vallen?

Als je eerst bijv. rond hebt gefladderd. zit nl op t moment in een situatie dat t me allemaal beklemd en vraag me dus wel af of ik drmee door moet gaan maar k vroeg me af of dit in de toekomst (niet dat ik HEM of uberhaupt mezelf daarop laat wachten) nog goed zou kunnen komen?? Als we wat ouder zijn en we t miss toch wel inzien dat we t voor elkaar zijn.. Ja tuurlijk komt dit als een sprookje over maar vroeg me dit af omdat een buurmeisje dit wel zo ongeveer heeft meegemaakt..iemand nuchtere reactie hieroP?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja hoor, dat kan absoluut. Ik ben er zelf het bewijs van. Nadat de relatie 6 jaar voorbij was, elkaar weer tegen gekomen. Wonen nu al 3,5 jaar samen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was achteraf toen geen echte relatie, hadden elkaars ouders bijvoorbeeld nog niet ontmoet. Er was een hele duidelijke klik, maar we waren toen nog niet toe aan echt samen zijn. Wel altijd contact gehouden, even kletsen op feestjes. Ik heb wel altijd gedacht dat het goed zou komen, maar we hadden blijkbaar nog andere relaties nodig voordat we samen echt verder zouden gaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, is helemaal niet raar. Het is alleen niet te voorspellen hoe het zal lopen, de tijd zal het leren....
Het kan zeker. Als je jong bent, ben je erg in ontwikkeling. Het kan zijn dat je in het begin heel erg verliefd bent. Vervolgens maak je beide andere ontwikkelingen mee. Jij gaat naar een andere school dan hem. Je maakt andere vrienden enz. Dan groei je uit elkaar. Als je weer wat ouder bent, kan het zijn dat je weer met elkaar op een lijn zit (zelfde interesses bv) en dan kan de klik weer overslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?? Als je heel jong bent, kan je iemand heel leuk vinden....Denk dan niet te diep na over de toekomst, maar geniet van je gevoel op dit moment en later komt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met19 jaar behoor je gewoon leuke relaties te beleven zonder de stress over de toekomst hiervan.
Geniet er gewoon van zolang het duurt. Er zal zich echtwel een 'blijver' je pad kruisen en als dit gebeurt herken je het wel.
Succes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt een heel simplistisch antwoord maar is niet zo bedoeld. Het in het hier en NU leven is echt geen verkeerde denkwijze. Je blijft een realistische kijk op de relatie hebben en hier is absoluut niks mis mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garanties heb je in geen enkel relatie. Maar je hebt nu een leeftijd waar ik van vind dat je in het 'hier en nu' mag leven.
Dus geniet er nu van en als het misloopt, dan ben je een ervaring rijker en hopelijk kan je dit meenemen naar je volgende relatie om in ieder geval niet dezelfde 'fouten' te maken.
Toen ik 11 was had ik me eerste vriendje. Heel speciaal voor mij. Het is uit gegaan omdat hij ging verhuizen. Heb veel verdriet gehad. Na 15 jaar kwamen we elkaar weer tegen. Nu zijn we bijna 2 jaar getrouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom iets verbreken wat nu goed voelt? in de toekomst kan niemand kijken, iedereen ontwikkeld zich soms doe je dat samen en soms moet je concluderen dat je toch niet meer bij iemand past.
het voelt natuurlijk veilig om dan te denken dat je later weer bij iemand terug kunt komen. en dat is ook zo, het kan.
ik heb het beleefd eerst 2 jaar een relatie- uitelkaar en na ongeveer anderhalf jaar weer bij elkaar-en nu na 18 jaar weer uitelkaar. voelde toen heel romantisch en zal vast ergens goed voor zijn geweest. ik heb er geen spijt van, maar ik vraag me nu wel eens af: wat als we gewoon uitelkaar waren gebleven? want de punten waar we in verschilden zijn ook de punten waar we uiteindelijk om zijn gescheiden.......
toch zeg ik: volg je gevoel, maar gebruik ook je verstand. een relatie moet goed voelen en angst ,beklemming en piekeren horen niet bij de liefde.dan zit het niet helemaal goed, aan sommige punten kun je werken en sommige punten moet je accepteren of doen je inzien dat het niet goed, is te veel verschil heb je er wat aan?

succes meid!!