Mijn vader wordt heel snel heel erg boos, wat moet ik doen?

ik heb een vader. en als een wijnfles valt ofzo gaat hij tieren en schelden. ik ben dan best bang van hem. ik vind hem echt super lief, maar het is best wel eng als dat gebeurt..iemand tips??

groetjes missholiday.
ps. hij is niet an drank ofzo. en na zijn uitval is hij weer gewoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

Zeg op een rustig moment tegen hem dat het jou bang maakt als hij zo heftig reageert op een ongelukje of foutje. Vraag waarom hij dat zo doet, en zeg dat jij dan niet zo gied weet wat jij in dat geval moet doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeg het tegen hem, dat je het niet prettig vindt. Gewoon eerlijk zijn, als hij echt zo lief is dan zal hij erop letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij moet kwaadheidstherapie doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er eerst met iemand over praten een vriend vriendin of Miss. Je moeder en overleg wat te doen. K heb ook wel eens een vriend gehad die naar mij toe kwam , heb ik toen ook geholpen en het is goed gekomen