Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met het Fiom?

Fiom gaat over zwangerschap/adoptienazorg/zoekacties.
Zowel goede als minder goede.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb me sinds kort ingeschreven bij het KID-register er vroeg me af hoe de ervaringen zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als adoptiekind heb ik veel gehad aan een praatgroep van het FIOM. Ze konden mij niet concreet helpen omdat mijn adoptie in het buitenland had plaatsgevonden, voor sommige anderen konden ze wel tips en steun bieden wat betreft zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik mijn biologische moeder wilde vinden heb ik dat via het FIOM gedaan. Ik vond de praatgroepen (verplicht) niet zo nodig, maar het FIOM had mijn moeder binnen no time gevonden en hebben de briefwisseling en later de ontmoeting naar volle tevredenheid en heel integer begeleid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik. Gelukkig een goede ervaring. Maar wat zou je precies willen weten? Dan kan ik je misschien daarop beter antwoorden.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb persoonlijk geen ervaring met het KID register. Wel met het onderdeel ongewenste kinderloosheid (gelukkig uiteindelijk toch gelukt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding