Wie heeft er ervaring met het Fiom?

Fiom gaat over zwangerschap/adoptienazorg/zoekacties.
Zowel goede als minder goede.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb me sinds kort ingeschreven bij het KID-register er vroeg me af hoe de ervaringen zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Als adoptiekind heb ik veel gehad aan een praatgroep van het FIOM. Ze konden mij niet concreet helpen omdat mijn adoptie in het buitenland had plaatsgevonden, voor sommige anderen konden ze wel tips en steun bieden wat betreft zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik mijn biologische moeder wilde vinden heb ik dat via het FIOM gedaan. Ik vond de praatgroepen (verplicht) niet zo nodig, maar het FIOM had mijn moeder binnen no time gevonden en hebben de briefwisseling en later de ontmoeting naar volle tevredenheid en heel integer begeleid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik. Gelukkig een goede ervaring. Maar wat zou je precies willen weten? Dan kan ik je misschien daarop beter antwoorden.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb persoonlijk geen ervaring met het KID register. Wel met het onderdeel ongewenste kinderloosheid (gelukkig uiteindelijk toch gelukt).