Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter is nog geen 18 en wil bij haar vriend intrekken maar het gaat de verkeerde kant uit, wat kan ik doen?

Mijn dochter is nog geen 18 en wil bij haar vriend intrekken maar het gaat de verkeerde kant uit, echter geef ik hieromtrent geen toestemming daar die vriend niet goed voor haar is, veertien dagen geleden liet ik haar opnemen in de kliniek door drugsgebruik, naar huis komen wilt ze niet en ze is ondertussen ontslagen uit de kliniek en zit ze bij haar vriend. Nu is er nog een problematiek, dat is dat we moeten verhuizen op het eind van de maand en ze normaal mee moet gaan op domicilie. Ik ben ten einde raad, dit is nu reeds een maand aan de gang en ik kan niet veel meer doen want ze word 18 in augustus. Heeft er iemand raad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het is ws. niet die jongen; zij neemt haar toevlucht tot hem en drugs ws omdat ze daarin iets vindt wat ze mist. Ik raad je aan te gaan kijken naar de onderliggende problematiek. Waar zoekt ze naar of waar vlucht ze voor? is er een ontbrekende man ( vader) ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding