hoe werkt de babyslaapgids en werkt het ook echt?

je kan m op internet tegen betaling downloaden maar is niet heel goedkoop dus vroeg me af of het werkt.....

Toegevoegd na 13 uur:
ik wil dit graag weten omdat ik een (heel) kleine heb van 6 weken en een kleine van 16 maanden.
de allerkleinste heeft moeite met inslapen en mama heeft moeite met op twee plaatsen tegelijk zijn:)
voor allebei (de kinderen dus) heel zielig dus....:(

gouden inslaaptips zijn uiteraard ook welkom:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen flauw idee of dat werkt, maar ik adviseer je om niet voor zoiets te betalen. Als je informatie wilt kun je dat echt wel ergens vinden op internet. Hoe dan ook, zonde van het geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een gids met zo'n saaie verhalen dat zelfs een baby ze niet kan aanhoren en van ellende gaat slapen :p Ik denk niet dat zoiets bestaat, baby's moeten uit zn eigen in slaap kunnen vallen. Of bedoelen ze een bedjes, pyjama's, babyfoon's en nachtlampjes verkoop gids??? Ook ik zou het iig niet doen. Vast geldklopperij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wacht er inderdaad mee tot je niets anders meer weet. Er is op internet en overal al zoveel te vinden, en je gezond verstand doet ook mee. Rust, regelmaat en reinheid en een hoop geduld.

Het beste antwoord

Je baby is nu een week of vijf en dat is geen leeftijd om met drillen te beginnen want die gids bestaat vooral uit de vijf minuten methode. Kind wegleggen en laten huilen en weer terugkomen. Daar is je baby echt veel en veel te jong voor.

Verder werkt zoiets alleen als je baby oud genoeg is en als jij het aan kunt. Ik kon mijn kinderen pas echt laten huilen toen ze ruim een jaar waren.

Je kunt er meer over lezen in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmmm, ik lees het net in je bronnen ja, erg stom, want ze maakt reclame dat het juist niet laten huilen is enzo.....heel erg bedankt!!!:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je het laten huilen???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voorop gesteld dat dat helemaal mijn bedoeling niet is en ik dat ook nergens uit mijn vraag wel op zou maken, maar omdat ik nog meer kinderen heb is het wel eens zo dat je niet anders kan (even uiteraard) en omdat (maar dat geldt nog niet zo op deze leeftijd uiteraard) ze ook moeten leren dat ze met huilen hun zin niet krijgen, soms huilen ze nou eenmaal wel eens en sms hebben ze dat ook even nodig, huilen is communiceren voor een baby.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks voor je bronnen:)