Wat is een normaal uurtarief voor een geregistreeerde gastouder van 21 voor 2 dagen aan huis (zonder huishoudelijk werk)?

En als zij buiten deze 2dagen nog enkele losse uurtjes oppast, is er dan verschil in uirtarief voor en nadat. Kleintjes inbed liggen (2 jaar en 9 maanden)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via een erkend gastouder bureau?

Antwoorden (1)

bij ons is het 8 euro per kind zonder huishouden. tijden maken geen verschil.

hoop dat je er wat mee kunt!