waar is deze fopspeen te koop?

ik heb na de geboorte van onze jongste, zes maanden geleden, een fopspeen van nuby gekregen in een felicitatiemand . niet zo'n nieuwe "flex",maar een gewoon dental model met een ring. mijn zoontje is er sinds twee maanden verslingert aan, maar nu is hij aan vervanging toe. ik kan hem alleen nergens vinden! weet iemand waar ik zo'n speen kan kopen?
andere merken die er op lijken heb ik al geprobeerd, maar die wil meneer niet. ik denk dat dat ligt aan de zachte nopjes aan de binnenkant van het schild.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

van wie was de felicitatiemand? Is het niet mogelijk om die even te contacteren?

Anders: http://www.google.nl/search?q=nuby+speen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de babymand kwam van babymand. nl.
ik heb ze een mailtje gestuurd en ze kunnen ze nog leveren!

Andere antwoorden (4)

Probeer de grote winkels zoals prenatal, baby-dump en babywalz eens! Soms kan de drogist of apotheek dat soort dingen ook voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is hij volgens mij online te krijgen, zie link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is die zgn flex, die ik niet bedoel, maar misschien heb ik een oud model en is hij gewoon niet meer te krijgen.
toch bedankt voor de moeite.
deen supermarkt verkoopt ook veel van nuby
ik heb bij deen de nuby speen gekocht die de tepel nabootst die gaat ook heen en weer in zijn mond.
maar je hebt daar ook vele andere produkten van nuby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoelt U deze Nuby Fopspeen in de vorm van een ring :

http://www.babyplanet.nl/webwinkel/?cat=1029&pid=1206&tt=Nuby+Fopspeen

Groet:Zoekertje