Heeft iemand ervaring met IUI behandeling?

Mijn gynaecoloog wil dat ik ermee ga beginnen, is het een zware behandeling door de hormonen enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan IUI bij een normale cyclus toepassen, dan zal er geen hormoon behandeling zijn.
Is het nodig dat er een gestimuleerde cyclus is, dan moeten er wel hormonen gebruikt worden.

Ga met je vragen naar je gynaecoloog, die kent jou en zal je een op jou toegepast antwoord kunnen geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Iui gedaan zonder hormonen. In eigen cyclus heet dat. Ik heb de behandeling niet als zwaar ervaren. Emotioneel is het zwaarder doordat je elke keer hoopt dat het lukt, en omdat je met je neus op de feiten word gedrukt. Je bent er zo actief mee bezig.

Ik hoop voor je dat het slaagt en dat je binnenkort een mooi kindje in je armen mag houden!