"Heeft uw organisatie extreem veel papierafval? Dan is het in sommige gevallen mogelijk om geld te verdienen aan oud papier. Immers, oudpapier kan als grondstof dienen voor nieuwe producten. Wanneer u doorlopend zeer grote hoeveelheden papier- en kartonafval aan SITA aanbiedt, dan kunnen wij daar een vergoeding tegenover stellen. Heeft u als klant recht op een vergoeding voor uw papierafval? Dan houden we u continu schriftelijk op de hoogte van de actuele prijzen en vergoedingen. Uw vergoeding voor papier- en kartonafval is dus altijd marktconform en transparant. Neem voor meer informatie contact op met 0900-8444."

Je moet dus wel flinke hoeveelheden aanleveren en dat wordt meestal verzameld via een sportclub/vereniging maar er zijn natuurlijk bedrijven die elke dag heel veel papier hebben.

De vergoeding ligt ongeveer op 3/4 cent per kilo.

Toegevoegd na 56 seconden:
Het is dus niet 3 kwart cent maar 3 of 4 cent per kilo.