Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke buienradar is het best?

Ik gebruik (zoals de meesten in Nederland) standaard buienradar.nl en weeronline.nl. Zijn er echter betere alternatieven te vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
31.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Meteox vind ik ook vrij goed omdat je een vooruit voorspelling hebt,je kan ook heel Europa bekijken zo je wenst:
http://nl.meteox.com/
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Voor de pc is Buienradar.nl de beste site.
Maar voor je mobieltje zou je de Wetterapp (Weer en Radar van Wetteronline) kunnen gebruiken. Die scoort veel beter.

Ranglijst:
WetterApp
Weer XL
YR.no
WeatherPro
Buienradar
Weeronline
Het Weer in Nederland
AccuWeather
Weerplaza
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Buienalarm vind ik een goede app. Deze voorspelt 1 uur en drie kwartier van tevoren. De betrouwbaarheid zul je zelf moeten bepalen/uitvinden.
Hiermee kan je de buien zien aankomen op een radar. Je krijgt de voorspellingen voor de door jou opgegeven locatie.
Wheatherforecast.com vind ik een goede website en die geeft een voorspelling voor meerdere dagen. Maar daar geldt wel voor: hoe verder vooruit hoe onnauwkeuriger. En het is een Engelstalige website voor de duidelijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding