Waar kan ik het lied 'Kim Walker-Open Wide' vinden?

Ik ben opzoek naar het lied 'Open Wide' van Kim Walker. Nu lijkt deze verwijdert te zijn door auteursrechten, ofzo. Is er geen enkele mogelijkheid meer om.'m te vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
In de bijlage staat 't lied met een deel van de lyrics.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Het lied is niet van Kim Walker maar van Josh Baldwin en de titel is "Open". Er is op Youtube wel een uitvoering van Josh Baldwin te vinden waar Kim Walker aan meewerkt. Op https://www.youtube.com/watch?v=lE_8r0hAQCM hoor je haar zingen vanaf 5 minuten en 27 seconden.

Er ontbreekt trouwens in jouw tekstafbeelding een woord: see. I wanna see the beauty.
Amadea