Ik zie de reclame van lipton ice tea 2017 nu al best vaak maar ik kom niet achter het nummer! Alvast bedankt

De reclame gaat als volgt: er komt een meisje bij een feestje met een dj. De dj gebaard dat zij ook mag draaien daardoor gaat het niet goed en wordt de muziek klassiek maar als ze lipton ice drinkt, gaat het weer beter en draait ze een leuk nummer. En dat nummer wil ik weten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
2.8K
jc54
7 jaar geleden
Alleen vaststellingen, geen vraag!?
Amadea
7 jaar geleden
Waar ergens op internet is die reclame te aanschouwen? Ik heb tevergeefs naar een link gezocht....
dudemeister
7 jaar geleden
met Iphone vraag het Siri
Amadea
7 jaar geleden
Typisch dat er dan twee totaal verschillende antwoorden worden gegeven. Waar op internet is de reclame te horen? Ik heb geen smartphone en geen Siri.

Antwoorden (2)

Een versie van M.A.N.D.Y. vs Booka Shade - Body Language
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jax Jones - You don't know me