Ligt er aan waar u nu u muziek op heeft staan,

In principe kunt u uw huidige muziek inpluggen via uw USB poort in uw computer of laptop en kunt u zo via "deze computer" op bureaublad of de pop up nu inpluggen "bestanden openen"

Daarna kunt u wat eventueel een mapje op bureaublad aanmaken om ze alle muziek te kopiëren en te plakken

Meestal kopiëren ik zelf en als ik zie dat alles er werkelijk op staat kan ik het altijd deleten

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de spelfouten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit kan met een Windows pc (Apple pc onbekend):

Je gaat eerst naar youtube.nl, je zoekt een leuk nummer uit die je graag op je pc wilt hebben. Vervolgens heb je bovenin het adres (url , dat begint met www.) Dan klik je met je rechtermuisknop op en dan kopiëren.

Vervolgens ga je dan naar youtube-mp3.org, dan heb je een balk, daarin plak je die link.
En vervolgens klik je op enter.
Daarna op downloaden en je hebt je .mp3 ( muziekje) op je computer staan.

Succes!