in welke steden zijn nog winkels waar je LP's kan kopen?

En dan LP's van Pink Floyd, Led zeppelin, The doors etcetera.
Het liefst zo dicht mogelijk bij schagen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Morgen is het Koninginnedag, ga eens kijken op een rommelmarkt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben ik zeker van plan!, maar daarvoor ga ik eens naar andere steden, dus met wat mazzel is er in een van die steden een platenwinkel!

Het beste antwoord

Beetje late reactie maar Plato in Leiden heeft een heel groot assortiment in platen. Nieuw maar ook 2e-hands. En zeker in het genre dat je zoekt. Plato heeft overigens meerdere vestigingen in het land. Zie voor andere adressen de toegevoegde link. Succes met je zoektocht :-)

Plato Leiden
Vrouwensteeg 4
2312 DZ Leiden
11 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

In Eindhoven zag ik gisteren nog een bord staan waar op stond dat ze 2e hands lp's verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de meeste steden zit wel een kringloopwinkel, daar kun je ze nog kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in principe wel, maar dat zijn lp's van zangeres zonder naam en dergelijke.
En dat zoek ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet er regelmatig gaan kijken, soms heb je er geluk.
In all steden zijn wel snuffelhallen, kerkewinkels etc. daar vindt je altijd wel het een en ander aan viniel, je zou ook kunnen kijken op Catawiki, dat is een verzamelaarssite hier in nederland, daar is in ieder geval een zeer groot aanbod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Tilburg kun je nog tweedehands LP's kopen, en op Marktplaats en TweedehandsNet is ook nog keuze genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-In Hoorn bij Dropstyle op de Grote Oost 3

-In Koog aan de Zaan bij de Muziek Freak op de Raadhuisstr 41

-In Alkmaar bij Good times op de Wageweg 74, alleen is het mij niet helemaal duidelijk of ze een groot assortiment lp´s hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
amsterdam utrechtsestaat concerto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coco Records - Zuiddijk 107 - 1501 CD Zaandam
Vinyl Nieuw en 2e-hands.

Record Friend - Sint Antoniebsreestraat 64 - 1011 HB Amsterdam (op loopafstand van Amsterdam CS)
Vinyl Nieuw en 2e-hands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eh, best ver weg, maar in Berlijn is een Gi-Gantische winkel die alles rond de vinyl-tijd verkoopt, van platen tot shirts.
allemaal 1ehands. en goede kwaliteit