Welk liedje is dit?

Er was net ( tussen 10 en 11 uur) een nummer op 538 nonstop40 waar iets met daddy daddy werd gezongen weet iemand welk nummer dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezongen door een vrouw of man?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezongen door een vrouw

Het beste antwoord

Op de site in mijn bron staan alle liedjes die op 15 november zijn afgespeeld op 538 Nonstop40.
Ik zag er zo even snel gekeken geen nummer tussen waarvan ik weet dat 'daddy, daddy' erin voorkomt, maar er staat overal een link naar youtube bij. Dus dit kan je zelf achterhalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zou het ook kunnen zijn dat het eerder was? Want om 9.09 is er een nummer gespeeld genaamd 'Daddy' van Emilie Sander.

Toegevoegd na 3 minuten:
Herstel: *Emeli Sande*. Overtypen kan soms moeilijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daddy cool van Boney M?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe komt daddy cool in de notstop40 van 2011?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik het ? :p. Vraag het hem :p
Kijk eens in dit lijstje ...het zou er moeten bijzitten

http://watiseropderadio.nl/playlist?search=&artist=&song=&date=14-Nov-2011&time=22&radio=538
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ging om 538 nonstop, dit is een andere zender dan de 'gewone' 538.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh Daddy van Fleetwood Mac?

(Ik zocht een andere gezonden door een man. Marvin Gay zal het niet geweest zijn, maar wel van dat genre. Maar nu zit deze in mijn hoofd....)