Hoeveel is je iphone waard en waar kan je de telefoon het snelst verkopen?

ik wil mijn iphone verkopen maar het duurt heel lang,weten jullie misschien een goede site?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke iPhone? Hoe oud is de iPhone? En waar probeer je hem nu te verkopen waar het zo langzaam gaat?

Antwoorden (1)

Marktplaats. Of anders een type winkel als UsedProducts. Maar dan krijg je er minder voor.

Ook voor orientatie betreft vraagprijs kun je Marktplaats checken. Zoek naar gelijkwaardig aanbod (type, opslag, leeftijd, staat) en kijk naar wat er zoal voor gevraagd wordt. Baseer daar jouw vraagprijs op.

Sneller verkopen omdat het lang duurt? Spelen met de vraagprijs, het spreekt voor zich dat wanneer jij jouw telefoon goedekoper aanbiedt dan andere aanbieders, je een beter aanbod doet.

Maar maak je aanbod ook interessant: Zit de originele doos/verpakking er nog bij? Oplader? Oordopjes? Dock? Wellicht garantie? Als dergelijke zaken aanwezig zijn, 'verkoop' die dan ook (in de figuurlijke zin van het woord). Dat maakt jouw aanbieding interessanter en draagt er aan bij dat je eerder geinteresseerden hebt.

Bij interesse: concreet handelen. Krijg je een accpetabel bod? Direct reageren: Prima, kunt u de telefoon voor overnemen, dan en dan ben ik beschikbaar, mits u voor X tijd reageert, anders vervalt het aanbod. Zoiets.